Clubhouse heats up competition in digital market

Facebook and Twitter started to develop the features that allow audio-chat, as Clubhouse, an audio-chat social networking app, has intensified the competition in the digital market.

Bringing the new approach to social media networks with voice-based chat rooms, Clubhouse's weekly number of users exceeded two million, according to data obtained by Anadolu Agency.

Twitter and Facebook, two of the most popular social media networks in the world, began working on alternative products to compete with Clubhouse.

Twitter, which recently implemented the fleets feature similar to the story feature of Instagram, prepared audio-chat rooms as an alternative to Clubhouse.

Additionally, it was reported that Facebook's founder Mark Zuckerberg is also working on a similar feature called Fireside.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.