X, formerly Twitter, turns free TweetDeck into paid subscription service

Social network X, formally known as Twitter, on Wednesday turned the free TweetDeck application into a paid subscription service.

The application is now called XPro and has become part of the company's paid Blue subscription.

When users try to log in to the application, they are prompted with a subscription option that reads: "Blue subscribers with a verified phone number will get a blue checkmark once approved."

The application requires a blue checkmark verification that costs $84 per year for subscription.

The company announced in July 4 that it was planning to introduce the new TweetDeck and turn it into a Blue-exclusive option, which received mixed reactions from the social media community, managers and journalists.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.