Trabzonspor fans make history by choosing Nicolas Pepe's jersey number

Trabzonspor, in collaboration with official fan token partner Socios.com, has made history by allowing fans to select the jersey number for new signing Nicolas Pepe. Fan token holders from around the world used the Socios.com app to participate in this decision, choosing the number 29 for Pepe's jersey.

According to the statement made by the maroon and navy club, the club, in collaboration with its official fan token partner Socios.com, made history by allowing fans to choose the jersey number for their new signing Nicolas Pepe.

Trabzonspor fan token holders from various countries around the world, who used the Socios.com application to participate in some of the club's decisions, have selected the number 29 for Pepe's jersey.

Meanwhile, Trabzonspor introduced Pepe's transfer with a video.

The maroon and navy footballer's unveiling video, which also features footage of the head coach Nenad Bjelica, was broadcast in English.

"We are dreaming of a future, and our dream is terrifying us. Until they understand it, they won't be afraid of it, and until they use it, they won't understand it. Theory can only take us so far. I don't know how safe it is to have such a weapon. But we have no other option."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.