Turkish Cargo named Europe’s best air cargo brand

Turkish Cargo, a subsidiary of Turkey's flag carrier Turkish Airlines, received the "Best Cargo Airline-Europe" award by a worldwide-known sectoral magazine.

According to a statement from the company on Monday, 36th edition of Air Cargo News Awards 2020, organized virtually due to the coronavirus, chose winners with various criteria such as quality, innovation, efficiency, speed, reliability and vision in mind, open to all sector which offers innovative products, services and operations that can help developing air cargo sector further.

"Despite the crises that grip the world such as the current pandemic period, Turkish Cargo continues its success story with more effective solutions by developing and using new technologies and innovative approaches," said Ilker Aycı, the chairman of Turkish Airlines.

As the fastest growing air cargo brand, Turkish Cargo continued its air cargo operations without any interruptions during this global pandemic period and transported food, aid, medicine, masks and medical equipment across the world.

The company carried one out of every 20 air cargos in the world during this period.

Turkish Cargo arranges freighter operations to more than 300 destinations, 95 of which are direct cargo destinations.


X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.